Vinter

Jag är inte en fotograf. Jag kan inte se vad som skulle kunna bli en bra bild eller vad man kan ha för motiv och vinklar och ljus och skärpa och sånt. Jag har mina förinställda inställningar på min alldeles vanliga digitalkamera. Men jag vill visa er hur vintrigt det ser ut här hemma hos mig nu och det är faktiskt alldeles fantastiskt vackert. En människa som kan fotografera skulle kanske kunna skapa vackra bilder här, men inte jag! Hur bilderna än blev så kan jag garantera att det är mycket finare i verkligheten! Med dessa ord sagda, I give you mitt vinterland :)


















Den isen ligger under snön som har fallit. Det är inte lätt att köra då kan jag säga!


Jag borstade av min bil och körde med den igår. IGÅR! Den snön som ligger på den nu har bara kommit över natten!


Denna bil har vi inte rört en gång sedan snön kom.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Lördag?.. Inte mycket tror jag :O Ska kanske hem till en klasskompis vid 7 och äta lite tacos haha!

2010-12-09 @ 18:14:32
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0