Dag 15 – Mina drömmar

Jag har börjat drömma sjukt mycket nu när jag sover. Jag drömmer om allt möjligt och vaknar av att jag gråter, spottar eller greppar något i luften. Sen dagdrömmer jag också, vem gör inte det liksom? I normala mängder då.

Mina framtidsdrömmar? Några få har fastnat och inom den närmaste framtiden ligger väl dessa.
- Jag vill studera till något jag tycker om.
- Jag vill jobba med något jag älskar.
- Jag vill flytta till ett eget ställe, med pojkvän är att föredra och roa mig gott och länge åt att inreda den så fint!

Drömmar som jag har som inte är prioritet nummer ett nu är lite blandat och svårare att uppnå.
- Jag vill ha min familj och mina vänner omkring mig, inte utspridda i hela landet.
- Jag vill gifta mig på en strand, i solnedgången, med inte så många närvarande. Och inte en stor fest, bara en liten tillställning. Får jag inte gifta mig på stranden vill jag i alla fall förlovas där. Nåt måste jag väl få eller??
- Tro det eller ej people, men att bilda familj kan jag tänka mig.
- Få vara frisk och bli gammal, vara älskad och att älska.
- Jag vill inte leva ensam under mina gamla dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0