Dag 13 – Den här veckan

Passande att den här kommer i början på veckan, tisdag idag. :)

Men jag kan ju börja från igår:

Måndag: Träffade Julia i stan, tog bara tre månader innan vi fick tummen ur och faktiskt träffades! Vi skulle hitta julklappar, men vi gick bara och kollade på grejer åt oss själva hehe. Men det grymt jävla nice att gå på stan med en tjej haha! Hoppas hon vill träffas mer. :)
Tisdag: Idag. Känns som att det blir en tvättdag idag. Vår tvättkorg svämmar över men jag tvättade ju förra veckan! Han får sluta träna och svettas ner sina kläder. Carina undrade om jag ville testa att göra en pepparkakscheesecake med choklad i till efterrätt idag, vi ska äta fisk. Den måste stå i kylskåpet fyra timmar innan den är klar så det skulle passa bra att göra den nu under dagen. Älskling kommer hem sent idag (innebandyträning= ÄNNU mer smutstvätt) så när han väl är hemma kommer jag antagligen klänga på honom som en liten apa. Och förhoppningsvis spela lite NHL11 (jag vet inte hur man startar hans playstation och jag vågar inte testa mig fram heller).
Onsdag: Åker jag kanske till Bäckebol och lämnar lite cvn. Där har de många stora affärer där det kan behövas folk. Hoppas hoppas!
Torsdag: Jag kan få jobba på karaoken ikväll, men det är inte säkert. Chefen skulle ringa någon gång i veckan så vi får se...
Fredag: Hoppas på att få göra något roligt, eller göra något överhuvudtaget! Kanske gå på Jul på Liseberg igen, nu när det har kommit mer snö.
Lördag: Idag jobbar Fredrik så jag tror jag och Carina kommer åka och göra något. Om inte Julia känner för att träffas igen?? Kommer knappt få träffa honom idag då han antagligen jobbar till fyra-fem och jag börjar jobba (i think) klockan nio och måste åka vid åtta. Det är lite tråkigt.
Söndag: Jag har för mig att det var planerat en massa idag, men jag kommer inte ihåg vad! Det får tiden utvisa.

Min vecka, trååååkig.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, träffas igen?! Ja gärna ;D Hihi!

2010-12-08 @ 21:23:00
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0