Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Tekniskt sett så är det 5e december nu, alltså imorgon, har precis kommit hem från jobbet och klockan är två på natten. Men jag skriver fortfarande som att det är igår, 4e december. Förvirrande? haha.

När jag vaknade tog jag på mig morgonrocken för jag var för lat för att ta på mig mer än ett plagg. Sen fick jag klä på mig lite finare kläder för jag skulle jobba på Dressmann, så det blev svarta jeans, grå kofta och mina bruna boots.
Väl hemma igen hoppade jag i min blå munkjacka, mjukisbyxor och tjocksockar.
Senare på kvällen blev det dags för dusch och göra sig iordning för andra jobbet, karaokevärdinna. Det blev lite avslappnat och kanske de kläder som jag trivs bäst i nu;
nya blåa jeansleggings, AC/DC-tshirt, och min väst-munk-tröja? och såklart converse på fötterna, de som ursprungligen var vita. Svår att beskriva, men fasen vad fin jag kände mig! Som käre pojkvännen sa:
Du passar i det där, du ser lite smårockig ut, men med lite mode i det!
Ibland är han ju för snäll. :)

De sistnämnade kläderna sitter jag fortfarande i, utom conversen då. Ska snart gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-12 @ 20:48:19
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0