Dag 06 – Min dag

Detta glömde jag igår, Johanna har blivit lite som min personliga påminnare haha! Så jag skriver om min dag igår :)

Min dag var tråkig. När man bara sitter hemma så uppehåller jag mig med tv och hushållssysslor. Vilket jag gjorde idag. Åt frukost när jag vaknade och satte mig sedan framför tvn. Satt där och kollade på Tyra Banks Show, Top model-repris. Sen behövde jag en paus och hämtade upp alla kläder jag har tvättat och började vika dem, framför tvn. Fortsatte med att kolla på Förhäxad och unga mödrar. Då ringde mannen och undrade om jag kunde packa hans träningsväska, vilket jag gjorde.
Han kom hem, tog väskan, vände, och jag satte mig och läste lite i Breaking dawn, gick ner och hjälpte till att duka för middagen. Vi åt middag när fredrik kom hem och då fick jag veta att alla ska iväg på julbord/after work på fredagen, utom jag, så det hjälpte ju inte precis att ljusa upp dagen. Kul, rub it in my face att jag inte har ett jobb eller liv här.
Efter middagen tog vi med oss pepparkakor, lussebullar, saft, julmust och mannens lilla Grouse black (whiskey och cola färdigblandat) upp och kollade på Avatar i blu-ray. Det var coolt.
Hans Grouse black smakade apa förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0