Nu börjar det dra ihop sig

Nu är det nära, väldigt väldigt nära. Jag har fullt upp med att packa och jag hoppas jag får med mig allt. Jag tror det, för det är inte mycket kvar. Egentligen.
Förra helgen var det fest fest feeest och det var kul! Det var en nice sista utekväll som boende i Sundsvall. Jag har inga bilder för kameran ville inte samarbeta, tyvärr!
Måndag blev det lite jobb och tisdag packning, träffa tjejerna en sista gång och idag har det bara packats och tvättats kläder. Oj oj..

JAG ÄR STRESSAD. Fy vad stressad jag är. Och överlycklig. Och sorgsen. Allt på samma gång, detta är hemskt... och helt underbart på samma gång. Ja ni ser, jag kommer bli schitzo innan det här är över!
Jag ska i alla fall se till att försöka blogga mer regelbundet framöver, men vet inte hur det kommer gå.. Det kommer antagligen bli en massa deppiga "jag-är-less-på-allt-i-hela-världen-och-vill-bara-gräva-ner-mig-någonstans"-inlägg, men det är ju ändå något. Kanske?

Ja.. Två dagar kvar då tills jag är i Göteborg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

varför tror du att du kommer skriva sånna inlägg? du kommer väll göra roliga saker där nere med?

2010-08-26 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0