guitar gangsters

Äntligen har jag fått upp bilderna från Rättvik!
Nu har livet flutit på som vanligt, det var alldeles underbart att få hem Carro igen även om det bara var för en liten stund! Men jag har ingen aning om när jag får träffa henne igen så det var bara att ta vara på stunderna. Hennes sista kväll i Sundsvall åkte jag och emma och hälsade på henne, senare kom även emma 2 och vi tog en sista tur i Cadillacen, runt runt i stan och överallt. Det var skönt. :) Sen blev det ett känslosamt och stört farväl och ja... Man blir ju ledsen. :(
De senaste dagarna har jag jobbat lite då och då, och igår sov jag över hos Johanna. Vi bakade historiens godaste kladdkaka och tittade på Valentines day. Ingen av oss visste riktigt vad den handlade om, men det räckte med att se skådespelarlistan (Taylor Lautner aka varg-Jacob, mmm) så var vi övertygade om att vi hade hittat kvällens film. :)

Jag och min älskade älskling har hunnit fira tre år också! Den tredje augusti har vi hållit ihop i tre år och many more to come! Nu är det bara två veckor kvar innan jag faktiskt flyttar. This is some serious shit, men det har fortfarande inte slagit mig än att jag faktiskt flyttar... Så som jag ser det nu så: Jag längtar! Ååh vad jag längtar, jag ska äntligen få träffa min pojke efter tre månader!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0