Classic Car Week

Ännu en trip till Rättvik, under den veckan som har gjort Rättvik känt! Lovely Classic Car Week. Jag bjuder på bilder då det inte finns ord för denna fantastiska vecka. :)


Tjejerna framför vår husvagn som nästan var högre än den var lång. = LITEN HUSVAGN.


Nyuppsatt förtält. Ehe.


Stylad volvo! Det DÄR är att styla en volvo faktiskt, riktigt coolt.


Sälarna


In action


Jag lovar, det är ett golv där under. Jag sa ju att husvagnen var liten!!


Grannens bil, Buick Special 56, som vi fick låna och cruisa runt i. Mitt hjärta gjorde konstiga små volter i bröstet. Vi alla var glada, som ni kanske förstår!







Här hade vi en fin liten sak! Husvagnen var så liten att ägaren bara behövde lyfta den utan problem när den stod lite snett.



Inifrån.



Lite småhäftig Desoto.


Rader och åter rader med stora glidarpråmar blandat med muskelbilar!


En gammal tävlingsbil som medverkat i ett världskänt rally.


Avslutar med snyggbilen!

Denna vecka alltså.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0