shusui

Jaja, så tappade jag bort bloggen ännu en gång!

Dagarna har runnit på som vanligt, med små ögonblick per dag som livar upp och orsakar skratt :) oftast djävulskap på Dressmann, då det känns som om jag spenderar 80% av min vakna tid där. Vilket jag förhoppningsvis inte gör?

Denna vecka är ju i alla fall den sista veckan som praktikant och jag får faktiskt lite ångest när jag tänker på att efter fredag så kan jag inte träffa alla coola människor som jag har lärt känna lika mycket som nu. Någon gång då och då, men inte i närheten lika mycket som nu. Vet dock att jag ska få jobba sista april och första maj blev jag anmäld till personalfesten, utan något direkt medgivande från mig. Men jaja. Hade tänkt åka till Göteborg den helgen, men eftersom jag ska jobba så går ju inte det... Så jag får försöka samordna med älskling och se om det funkar någon annan helg. Det vet jag att det gör, men att det i så fall dröjer ett tag.


Ja, nu får vi väl se om jag kommer ihåg bloggen eller om detta är mitt sista inlägg haha :P

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0