utväxt

Mina armar känns idag som två utväxter utan något som helst syfte. Det smärtar i dem minsta lilla grej jag gör. Jag får ont när jag sträcker ut dem, när jag böjer dem, när jag stödjer mig mot dem osv. Jag vaknade i natt när jag skulle vända mig för att jag var tvungen att använda mina armar! Jag kommer aldrig förlåta Madde för detta. Haha.
Jag har ändå trotsat smärtan och tvingat mina armar att göra någon sorts nytta idag. Så jag har städat huset och bakat cupcakes. Igen. Men denna gång gjorde jag bara små =) De blev så söta hihi. Jag har också gått till Karin och gett henne två cupcakes som hon kan kalasa på.

Nu sitter jag mest bara här och väntar på att middagsgäster ska komma hit. Mamma har bjudit över grannen så vi har haft ett litet krig i köket om vem som får vara vart under hela dagen. Ingen kom till skada, kan jag meddela.



Dagens cupcakes


(Riiiiiing miiig, du är ju hemma från överlevandet nu, om du nu överlevde. Om inte, borde väl jag få veta det på ett eller annat sätt?)

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0