uppdatering

okey solen tog... räätt mycket för att vara september. Girl on fire! Men det kändes bra. Låg ute i den bästa solstolen ever och lapade sol med en hund springandes i cirklar runt mig. han är ju för charmig :).
Resten av dagen har gått till att spela gitarr, äta glass och sitta vid datorn. Fläskardag for sure!

Min biljett gick åt helvete, ingen ville köpa den, men men... Det är som det är.

Uppdatering:
Inlägget fick ett abrupt slut då jag hörde ett jamande utanför rummet och såg att grannens katt, Niklas, hade kommit in och ville ha lite kärlek. Och eftersom jag älskar katter så letade jag rätt på honom och klappade honom. Han satt i baren, ville väl ha en shot eller något, men han fick nöja sig med att sitta i mitt knä och kurra! ♥ Så jävla söt är han, norsk skogskatt med lite cappucino-färger. Underbart fin kisse! medan jag satt som förtrollad och klappade honom ringde mannen så C pratade med honom ett tag och sedan var det min tur. Fast jag var lite upptagen av katten haha.
Anyhoo, får ju träffa honom på torsdag igen! :D ♥


Nu beger jag mig upp till övervåningen och är social med C och T :)

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0