tönt

Min dag har verkligen förflutit utan större händelser, det enda har varit att jag har frusit konstant om mina fötter i åtta timmar, kan ni tänka er! Och det trots att jag har haft på mig två par yllestrumpor. Men nu börjar de äntligen bli varma. =)

Jag har vuxit fast i soffan och har nyss sett klart... eeh.. Lite pinsamt men high school musical. Tredje filmen, den gick på tv1000 någonting eller Canal+ någonting, vet inte riktigt. Har inte sett de första två och efter att ha sett denna så har jag inga planer på att se de andra heller. Det var låååååångt ifrån en bra film. Alldeles för mycket sång genom näsan och showigt över det hela. Ska man se en musikal ska man se Mamma Mia! Det är en äkta musikal- och må-bra-film!

Herr bäbis håller nu på för fullt att byta telefon-operatör från Telenor till Telia, eftersom, jag citerar C, "Telenor är bajs." Rätt coolt sagt av en mamma faktiskt, hehehe. Jag ser även en annan anledning till att byta till Telia och det är att jag har det. Så nu kan vi ringa gratis till varandra och det var på tiden! telefonräkningen är inte snäll mot någon av oss nu när han ligger i lumpen, eftersom om vi vill ha någon sorts sammanhängande kontakt måste vi ringa, och då pratar vi... ett tag, haha. Nu är han i alla fall hemma så vi kan utnyttja våra gratis sms, från vilka han har informerat mig om att han hade hjälpt sin mor att baka bullar. 84 sammanlagt, men när de skulle ner i påsarna var det helt plötsligt bara 60 kvar. Så jag antar att mannen är ganska uppsvälld nu.

Anyhoo, tänkte knåpa ihop ett litet inlägg ändå, bara för att ha något att göra! Sitter nu och tittar på slutet på under Toscanas sol. Den hade säkert varit värd att se om jag hade sett mer än den kvart som nu är kvar av den :) Funderar också på vad jag ska lägga på pizzan imorgon, familjen ville att jag skulla göra pizza imorgon, eftersom min lilla bror älskade den och vill helst att jag ska göra den varje dag haha!

Jag har också kommit på att det är väldigt roligt att skriva High på telefonen med t9. 4x4 hihi.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh ja, men det är läskigt när de slungas iväg ut i himlen typ! :O

2009-09-14 @ 13:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0