en kväll

Igår blev det då en myskväll hos madde =) Emma var också med så vi var en mysig liten trio. Madde föreslog att vi skulle komma till henne vid sju, men båda anlände runt sex, haha det slår aldrig fel. Antingen är vi sena, eller för tidiga. Under dessa tre år jag har känt dem har ingen av oss någonsin varit i tid haha. I alla fall, vi var där, tittade på tv, pratade, madde gick och åt, vi pratade, vi sjöng, vi pratade, ja ni fattar! Det var en mysig kväll med mycket prat. Vi bestämde oss för att  se film och det blev Strandvaskaren bara för att jag är extremt rädd för läskiga filmer. Jag satt mest och höll för ögonen och nöp emma i armen. Efter den filmen behövde både emma och jag lugna oss så vi tittade på Wild Child, haha. För emma tog kvällen slut vid ett så att hon skulle kunna ta sig hem med buss, så självklart följde vi med henne till busshållplatsen. Väl där började vi jaga upp oss och bli rädda för alla möjliga ljud som vi hörde (eller inte?) trots att vi hade lilla vakthunden Mixa med oss. Så började Mixa jaga upp oss för att hon stod och tittade åt ett håll med öronen rätt upp. Vi kollade dit och såg några människor som pekade på oss och började gå mot oss. jag tänkte Strandvaskaren all over again och ville dö. Men det var bara några fulla killar som ville kolla på hunden.. ?
Min egen kväll tog slut vid tre då madde skjutsade hem mig =)



Lite gitarrspel och sång, ytterst lite. (ursäkta den psykotiska blicken, på något jävla vänster är det bara madde och hennes kamera som kan ta bra bilder på mig)


Umgänget =)

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0