urladdning

 Jag flippar sönder.
Helt på riktigt, jag flippar.

Jag har märkt ett underligt sammanträffande av att varje gång jag uttrycker min oro/ilska/frustration över en viss man i bloggen, finns det en tendens att han alltid hör av sig inom några timmar efter att inlägget är publicerat.

Så jag är arg, jag är väldigt arg. Men aggressiviteten grundar sig nog mest på oro.
Så rättelse: jag är orolig, jag är väldigt orolig.

Veckan som varit skulle han överleva i Värmlands skogar i några dagar, från tisdag till fredag. Måndag kväll var sista gången jag fick ett livstecken från honom; ett sms fem i tolv på natten där han skrev att han var redo för morgondagen och att han skulle sova.

Jaha?

Såklart svarade jag och sedan? Inget mer. Igår trodde jag att jag skulle dö inombords och skickade ett sms, som inte kom fram. Jag skickade om det några timmar senare, men ingenting hände. Jag gick och la mig, men vaknade hela tiden och tittade på telefonen om något hade hänt. Ingenting. Testade att ringa idag men en högst irriterande man sa: "Just nu kan du inte nå det önskade numret. Var g..."

Fuck you, då.

Jag får inte tag i honom, jag har ingen aning om vad som händer eller när han kommer att kontakta mig och jag får snart ett allvarligt psykbryt.

Peace fucking out

Kommentarer
Postat av: Madde

thänks babe ^^ hur är det med armen nu förresten? lever den? :/

2009-09-20 @ 20:42:44
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0