soldier




Min soldat i full mundering :)

FYI, han ringde mig igår när jag var på tåget :D

Jag: Har inte du kvällstjänst? Med betydelsen att du inte kan prata med mg??
Mannen: Jag är ute i skogen!
Jag: Får man ha med sig telefonen ute i skogen? :O
Mannen: Nej... Men man vet aldrig vad som kan hända!
Jag: Vad gör ni ute i skogen då?
Mannen: .... Går vilse... Vi skulle följa en bäck, men bara halva plutonen är här och andra halvan är borta. Vi har suttit här ett tag. Vi har gått vilse.
Jag: .... HAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!

Han hade tydligen glömt bort att jag bor i Sundsvall (eller bestämt sig för att jag bor i hans rum) och blev ganska förvånad över att höra att jag satt på tåget.

Mannen: Vadå tåget? Vad gör du på tåget??? :O
Jag: Åker hem till Sundsvall?

Älskade bäbis, vad skulle jag göra utan honom? ♥

 

Peace out


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska hälsa henne ^^



sv: haha, bra, när? xD

2009-09-09 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0