Snygga Charlie på sin Harley

Okey, så nu har jag dissat bloggen i typ... en dag? Och det bevisar bara att mitt liv typ fortsätter och inte bara står och trampar på ett ställe.

Ja, jag ljög nog lite.

Jag har ingen stigande stjärnkarriär i mitt liv eller något liknande. Jag har bara lekt med Lily och skrattat åt hennes busighet, i några dagar. Hon är så söt och jag befarar att jag senare i mitt liv kommer bli en galen gammal dam som lever med katter. Om inte mannen tänker stanna med mig då, vill säga.

PÅTAL OM HONOM! Han ringde mig i onsdags och just då, JUST DÅ, fuckade telefonen sig totalt. Han ringde från en kompis nummer så jag tänkte först inte svara för att jag inte kände igen numret, men som tur var svarade jag och hur förvånad var inte jag att få höra hans ljuvliga stämma i andra änden? Denna lycka varade då bara i några minuter, då min telefon handikappade sig. Helt plötsligt när vi pratade blev det helt tyst. Den hade fullt batteri, men stannade när han försökte ringa upp igen. Jag testade att svara, men hörde inte ett ord. Jag testade att ringa upp honom, men hörde inte ett ord. Jag testade att ringa någon annan, men hörde inte ett ord. Till slut skickade jag ett sms fullt av ovårdade ord och fraser och ställen dit jag ville skicka min telefon, och det funkade i alla fall. Men det blev bara ett sms från honom, vilket är förståeligt, men väldigt jobbigt att inse. Kom då på snilleblixten att starta om telefonen och se på fan, då funkade skiten. Såklart. Synd bara att jag inte tänkte på det tidigare, nöt som jag är.
Så nu längtar jag bara tills imorgon, för då ska han ringa mig. Hoppas jag!

Anyways, det har faktiskt inte hänt mer i mitt liv. Trist va? Men that's life. Egentligen tänkte jag inte skriva något inlägg alls, ville bara komma åt min e-book. Håller på att läsa New moon ännu en gång, trots att den får mig att gråta. Vill ju friska upp minnet tills filmen! I november. Okey då, jag kommer ihåg varenda detalj, men jag älskar serien.

Ja just det, jag har inte fått svar från McDonalds heller. Fuckit. jag som trodde att något kunde gå bra i mitt liv, vad naiv jag är!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0