seeker

Nu har jag ägnat drygt en halvtimme åt att söka jobb på arbetsförmedlingens hemsida, jag är duktig. Hoppas bara att det lönar sig. Nu gäller det bara att ta tag i resten och lämna cv på stan och så...

Anyways, dagen har varit mysig :) blev en picknick på stan, vängåvan-parken. Ut med en filt och sitt i gräset! :D Madde ansvarade för fikat och det blev MYCKET. American pancakes (med kanel och lönnsirap), kex och hallonmuffins :D Perfekt, med perfekta människor! Riktigt riktigt mysigt. Vi satt på filten och pratade i två timmar tror jag. Men innan jag kom iväg hade jag ett smärre utbrott, jag ville ha med mig min gitarr men hittade inte mitt gitarrfodral! RAGE! Så efter att ha vänt upp och ner på huset, källaren, allt förutom vinden, fick jag åka iväg utan gitarr :( När jag sedan kom hem letade jag på vinden, och vad hittade jag?

JO, MITT GITARRFODRAL.

Det är fortfarande ett mysterium hur det kunde hamna där, då jag inte har rört det på över ett år?

 

Nu har jag som sagt suttit och skrivit till alla möjliga arbetsgivare och hoppas på napp. Har även väntat på att mannen skulle ringa. Han sa igår att han skulle ringa när han satt på bussen hem (mellan 16-19?). Sedan vet jag att han skulle ut ikväll och hade faktiskt hoppats på att få prata med honom medan han var nykter, men det kan jga ju glömma nu. Jag kan ju glömma att få prata med honom överhuvudtaget ikväll. kanske inte kan prata med honom alls i helgen? Döda mig långsamt.


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0