Radiodiskussion

I bilen på väg mot stan satt mamma, pappa och jag och lyssnade på radion:

Radiopratare (till sitt offer): Så vad brukar du göra med dina barnbarn?

Jag (för offrets talan): Hänga dom i deras tummar från taket...

Pappa: Och kasta en boll på dom. Man får ju inte vara stygg mot barn, menar jag.


Några frågor senare:

Radiopratare: Har dina barnbarn några talanger?

Jag: Men snälla, vad är det här för frågor? Vad tycker kvinnan att man ska svara?? Nej de är totalt talanglösa, det kommer aldrig bli något av dom... ?


Detta var dagens höjdpunkt, jag skrattade så jag grät, men det kan bero på att mitt humör är helt weird just nu.


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0