pinsamt

Som jag skrev i det förra inlägget är det vanligt förekommande att när jag har skrivit ur mig det jag känner (i negativ mening) om mannen, brukar han höra av sig ganska snart. Det gjorde han inte nu och jag smsade C i min panik.

Jag fick då förklaringen till varför han inte hade svarat. Ganska pinsamt läge för mig. Hans telefon funkar inte för att han byter abonnemang och telefonen kommer funka igen den 26 september.

DEN 26 SEPTEMBER.

Är det meningen att jag ska överleva utan någon sorts kontakt med honom fram tills den 26 september??!

 

Holy Jesus, hur ska detta gå?


Peace out


Kommentarer
Postat av: Johanna

usch fy tusan:(! jag skulle döö

2009-09-21 @ 13:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0