"pappa, katten klev i min pizza!!!"

Nu blir det ett "Idag har jag... " -inlägg. Fast jag inte har gjort mycket haha. Jag har mest bara hjälpt mamma att städa och råkat få Madde att tro att jag ljuger för henne, men JAG HJÄLPTE FAKTISKT MAMMA! Jag har rensat och sorterat cd-skivor och filmer. Lagt dem i rätt fodral och hittat fodral till de som saknar fodral. DET var ett heltidsjobb kan jag säga. Okey typ, det tog två timmar haha. Men det var jobbigt.

sedan fick jag äta pizza och jag fick kasta en tredjedel av pizzan på grund av min rubrik. Ja, katten klev i min pizza. Och nej, jag åt inte på golvet, men katten älskar att vara på bordet.

Det har inte hänt mer idag. Balle, vad tråkigt. Eller jo, jag körde bilen helt själv! Ingen pappa i passagerarsätet. I ärlighetens namn skulle jag bara köra den nerför backen och parkera bredvid en annan bil, men det var massa hinder i vägen och det var en berusande känsla att vara själv i bilen, höhöhöö (ÄTER HÄÄÄSTEEEEN)


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0