övrigt

jag har fortfarande inte kommit ur sängen!! This is some serious shit... Men idag har jag i alla fall lite saker att göra, tänkte städa lite här bland annat för att vara snäll, C, den stackars människan har en lång lista som hno måste göra, då kan jag försöka hjälpa henne med det jag kan :) Sen ska jag fan ta mig ur huset och gå på en liten promenad! Hade sprängont i huvudet imorse tror jag, men jag sov bort den, hehe. Men jag känner fortfarande av den. Ouch.
Det kanske berodde på min dumma dumma dröm jag drömde inatt? Jag drömde att mannen hade berättat för C att han tänkte göra slut med mig när han fyller 20, men hade inte direkt någon anledning. Haha, det låter ju ganska sjukt, att ha en speciell tid för att göra slut, men jag blev fortfarande ledsen när jag vaknade... Visst, vi kanske inte kommer vara ett av de lyckliga paren som träffar varandra när de är i tonåren och är med varandra hela livet, men jag kan ju alltid önska? Och just nu, när jag är den romantiska tonåring jag är, så känns det som mitt liv skulle ta slut och världen förintas om vi skulle lämna varandra. Åh blä, så deprimerad jag blir! Nu får jag ta och göra något, så jag inte gräver ner mig allt för djupt i depressionsträsket. Trots allt, det finns ju de som har det värre än mig, detta är ju ingenting egentligen, haha.

Och ååååh!! Jag såg so you think you can dance-finalen igår och ååååh vad jag grät. Dans brukar inte göra mig känslosam, känns inte riktigt som jag har rätt till det eftersom jag inte dansar själv, men dessa danser som domarna tyckte var höjdpunkterna var så rörande så åååh vad jag grät... Och "Turk" (brandon) vann inte. och inte Kayla heller :( Då blev jag också ledsen...
Ja, det bara ett litet by the way.



Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0