någon som lyssnar på Bandit Rock?

Någon som lyssnar på bandit rock som kan hjälpa mig? Det finns två låtar där som är så sköna, men jag har ingen aning om vad de heter eller vilka som har gjort dem.

Första låten: En rock/hårdrock-låt som börjar med en akustisk gitarr, lite irländskt stuk på spelandet. Sedan fylls det på med trummor. Det är en man som sjunger och han har en stark röst. I slutet på refrängen till låten sjunger han "Dance forever my only one".

Låt nummer två: Lite lugnare, sötare låt. Det är utan tvekan en fransman som sjunger och i refrängen (om det inte ÄR refrängen) sjunger han "he's gone, he's gone".

Seriöst, jag blir galen! jag kan inte hitta dessa låtar någonstans! HJÄLP MIG.


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0