Monster

Jag längtar efter den dag då vår dammsugare går sönder! Jag hoppas att den dagen är nära. Vi äger en stor Kirby-dammsugare som är osmidig, höggljudd, trasig och DÅLIG. Munstycket till den nedre slangen har en spricka så samtidigt som man ska manövrera hela dammsugaren (som för övrigt inte får plats i 75% av huset), se till att man inte kör över sina egna fötter, inte slå omkull någonting och att dammsugaren inte välter, måste man hålla i HELA dammsugarslangen för att den inte ska gå i flera bitar samtidigt som man dammsuger.

Det skulle bli ett nöje att städa om man ägde en riktig dammsugare. När jag får pengar igen ska jag handla en tidig julklapp till familjen. Gissa vad det blir?



Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0