it must be killing time?

Dagarna blir ju faktiskt väldigt långa när man kliver upp sju på morgonen! Anledningen till detta var att jag skulle följa med mamma till ett möte med en miljöinspektör, heehee ;) Nästa möte blir på torsdag och då hoppas vi på mer flyt.

Jag har absolut inget vettigt att skriva nu, men något borde jag ändå kunna knåpa ner, eller? Annars kan jag alltid försöka hitta någon liten bild att lägga upp!

idag skulle jag egentligen ha en date med emma st, men det sket sig då mamma bestämde dagen...

Mannen är sjuk igen :( Men jag tror att det är för att hans virus inte har gått ur kroppen än och han pressade sig för hårt ytterligare en gång. Igår ringde han mig, precis när jag gick och duschade så jag blev totalt alldeles förtvivlad när jag kom ut igen och såg att jag hade ett missat samtal... Ringde upp ett antal gånger och skickade ett sms, men inget svar, vilket betydde att han hade somnat. MSN blev min vän och jag beklagade mig inför mina stackars vänner. Idag ringde han då igen, mitt på dagen (!!), och det gjorde mig helt ställd. Hans dagar brukar ju vara fullplanerade liksom. Men det var då han berättade att han inte fick göra några övningar utan skulle vila för att han hade blivit dålig igen. Min stackars älskling ♥
Om han skulle få alldeles för tråkigt skulle han ringa mig igen och för att vara väldigt egoistisk så hoppas jag att han har väldigt väldigt tråkigt, HELA TIDEN.

 





Snart är det vinter and I'm NOT liking it.

Peace out


Kommentarer
Postat av: Julia

Vinter är ju härligt! Sitta hemma en kall kväll, dricka varm choklad, MUMMA! Fast.. Det är ju ÖVERDRIVET mycket snö uppe hos er x'D

2009-09-10 @ 20:40:17
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0