http://juliahonkavaara.blogg.se/

Detta är Julia, skaparen av min fina header. Men det var inte detta jag tänkte ägna detta inlägg åt, utan jag svarar på hennes inlägg, så att säga!
Glad att jag kan få folk på bra humör, det känns som om det är mitt kall i livet ibland haha!
Jag tycker att vi ska träffas också! Vi har ju trots allt pratat ett bra tag haha. Och jag vet inte om Makky vill bli tagen i brasan och bli kastad till Coop, tror det är ganska långt till Coop från hans hus.. HAHA jag är lite stööörd.
Men om ni tar er ner till Sundsvall någon gång medan du är i den övre halvan av Sverige så ses vi med säkerhet ;) Jag har inga pengar så jag kan tyvärr inte ta mig upp till Härnösand!
Så: Smsa, ta en buss ner till Sundsvall och träffa mig!

Peace out


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahahahha, OHJA, detta låter som en plan ;D

2009-09-30 @ 20:28:30
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0