Handbollsläger, jag??

(Jag hittade ett inlägg som jag hade glömt bort, från i helgen, så jag kan ju lika gärna publicera det :) )

Jag är på ett handbollsläger.. (?!!!) Ja, det är sant, hahaha! Mannen och hans pappa är tränare för flickor -97 och de har dragit ihop en helg med lite skoj :) Så just nu befinner jag mig mitt ute i skogen med ett mycket väl fungerande internet! Kidsen har paddlat kanot hela dagen, jag har stått och dragit upp kanoterna ur vattnet, tjatat om flytvästar på, paddeln ska inte lämnas i vattnet osv. haha, det är ett full-time job indeed. Vissa föräldrar är också med och de kämpade med parabolantennen i fyra timmar igår för att kunna se på fotbollen idag. Göteborgare? JA.
Så nu sitter alltså alla vuxna fastklistrade vid tv:n. inklusive min karl.

Men nu är han på väg hit ser jag :D Eller det kanske är godisskålen han är ute efter?

Peace out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0