Förkrossande verklighet

Hemma efter en tio timmar resa, med tre timmars väntan i Gävle mitt i natten. Det var inte det roligaste eller bekvämaste, då vänthallen var stängd och jag fick stå i en läskig tunnel för att försöka hålla värmen. Det blåste storm ute och det fanns inte en ren fläck att sitta på. Jag fick helt enkelt stå på samma ställe, lutad mot en pelare och läsa min bok för att få tiden att gå!

I alla fall nu är jag hemma och jag känner inte riktigt för att vara det. Nu är det verklighet igen och jag måste hitta ett jobb, eller åtminstone någonting att göra på dagarna! Jag har ju liksom redan planerat vad jag ska köpa, för pengar jag inte har xD

Anyhoo, nu ska jag försöka komma igång och bli normal, haha. Jag tror att jag är hungrig, men jag är inte säker än.


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0