Elvis has left the building

Elvis has left the building heter den smått sjuka filmen jag tittar på som visas på tv4 film nu. Den handlar om en tjej som har gillat Elvis sedan hon var liten och nu när hon är vuxen vill hon hitta en man att dela sitt liv med. Samtidigt råkar hon ta död på alla Elvis-kopior som hon träffar på, haha! Den funkar, men den lyfts rejält av att de bara spelar Elvis-låtar, ooh yeah!!

Ikväll åker jag hem, efter tre veckor i Götet. Och jag vill verkligen inte. Allt är packat och jag vill nog egentligen också vara packad, det är nog lättare att uthärda en tio timmar lång resa och att inte få träffa mannen på tre veckor i det tillståndet.


Peace out

Kommentarer
Postat av: Madde

jo, det är klart, men sen vill jag ha dig! >:) haha, okej, det där lät mer pervo än vad jag menade, men hey, you know me! xD

2009-09-08 @ 19:07:28
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0