Dude, looks like a lady!

Ännu en produktiv dag, det är välkommet!
Jag har hunnit med att köra bil igen på typ en månad? Det var såå kul, jag har längtat! Körde lite i Birsta bland rondeller, konstiga avfarter och massa bilar, gissa om jag kände mig stolt som klarade mig från att pinka ner mig av ren nervositet! Körde faktiskt ganska bra också, blinkade när jag skulle blinka och följde den ena trafikregeln efter den andra. Utom hastighetsbegränsningarna då. The pedal to the metal, så att säga. Ähum. I alla fall, var väl ute och körde i 45 minuter kanske.

Hemma igen bakade jag lite, pappa klagade över att det inte fanns något gottit att äta haha! Efter baket gick jag och välgjorde lite hos damen jag skrev om igår, hon blev glad :) Det värmde i den lilla köttklumpen i mitt bröst  (hjärtat alltså).

Nu är jag hemma igen och har precis ätit middag. Johanna ringde för några minuter sedan och undrade om jag ville komma förbi senare och SJÄLVKLART ska jag göra det! Det blir Madde, jag, Johanna och kanske Emma, vi får se.

Sitter nu med gitarren i knät och spelar lite trudelutter, sedan ska jag ta mig iväg till Johanna :)


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0