jag tror verkligen att jag måste sova nu

Ibland kan man ju få såna ryck! Idag fick jag övningsköra två gånger, det var himmelskt. Jag känner mig bara duktigare och duktigare höhöhööö (äter hästar). Sen ville jag absolut städa bilen för den är smutsig (OH REALLY?) och luktar äckelpäckel när man slår på värmen. Det är för att glykolen, som läckte ut i bilen när jag övningskörde sönder bilen, fortfarande sitter i bilens päls (det är som lite päls, ssch) under gummimattorna. Nu är bilen blöt i stället, men jag hoppas den blir torr snart, annars kanske den får svamp. VA?

Jag är lite mongo idag också, om ni inte har märkt det och det är nog för att självaste herr bäbis planerar att besöka mig denna och nästa helg! Nästa helg börjar redan på torsdag kväll men det skadar inte mig :D Jag kommer antagligen skriva helt sjukt, och skriva allt som ploppar upp i mitt huvud så det blir inget sammanhängande och mest en massa svammel och långsökta meningar som jag för tillfället tycker passar asbra.

Jag tittar på Scrubs, en av de bästa sjukhusserier ever. House är också en favorit.

Jordan: Kevin are you single?
Kevin: Yeah, are you?
Jordan: I'm thinking about it.

Hahaha...


Fasen också, hade ju en massa saker jag ville skriva, men nu kommer jag inte på ett enda.

Jo! Gjorde jag visst det! Tänk vad mätt man kan bli på vatten, salta kex och Marabouchoklad med digestive. Om jag fick bestämma skulle det inte bara bli fika, utan frukost, lunch och middag. Kanske till och med Sveriges nationalrätt? Okey kanske inte. Men min speciella diet kan det allt vara. Ibland för att lyxa till det skulle jag alltid kunna byta ut Marabouchokladen med digestive till en annan sorts Marabou, oh yeah. Och saft i stället för vatten? Ibland kanske :)

Nej nu får jag ge mig, kommer ju skämmas över det här inlägget, haha. Oh well, jag har ju typ... sex läsare så vad gör det??

Plus att jag känner mig konstigt nog lättad haha. Som om jag ens hade en börda att bli lättad från haha.


Bara för att påskina min mongohet, hahahaaaaaa!! Men jag kände mig ganska fin i håret i alla fall.



JAG FÅR TRÄFFA MANNEN PÅ FREEEDAAAAG! OCH JOHANNA FÅR TRÄFFA SIN PÅ FREEEDAAAAG OCKSÅÅÅÅÅ :D

Peace out


Kommentarer
Postat av: Madde

Och vad får jag och Emma Sv? Nada! xD

2009-09-30 @ 09:19:44
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: Julia

Ojoj, jag läste fort för att fatta hur du skrev hahaha!

Du, du ska veta att du är MYCKET SÖT! Älskar din mösselimössa, måste fasen köpa mössa snart, ska ju åka upp te Härnösand på Lördag, stanna 5 veckor, kallt som tusan antar jag att det är där uppe x'D

Vi, måste, även, träffas!!!!!!!

xD

2009-09-30 @ 15:22:14
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: Jo, sant.. Men.. Ni bor längre upp! Haha :D

NÄR SKA VI TRÄFFAS, mupp :D

2009-09-30 @ 19:57:00
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0