civilisation

Jag var då med på ett träningsläger för handbolls-tjejer -97. Kände mig ganska lost haha :P Lördagen har jag skrivit ner lite om, och söndagen bestod mest bara av att städa, roligt värre.

När vi var hemma igen (åkte hem nästan först av alla) landade vi i soffan, men åkte ganska snart iväg för att hämta ut min biljett. Så om det inte blir några fler överraskningar ska jag komma hem på onsdag morgon. Jag vill inte. men nu får jag i alla fall veta att jag får träffa mannen v. 40, så det känns ganska bra. Bara tre veckor kvar :) ♥

Så idag är ännu en dag då jag inte gör någonting, eftersom jag är ensam här, buhuuu.... Well, well, har tittat på Ice Age 3 och jävlar vad söt den var! :) Inte så bra, egentligen, men väldigt söt :)

Sid: It's a boy!
Diego: It's its tail...
Sid: It's a girl!

Hahaha, Sid är min idol ♥


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0