aktiviteter

Dagens aktiviteter?

9.00- möte på nyföretagarcentrum, vilket gick ganska bra :) Det går bara framåt wheeey! Det känns som om caféet kommer att bli framgångsrikt. Hoppas bara att när vi väl kommer igång, att det går runt.

11.30 - Träffa johanna på skolan, vad sjukt det kändes att vara på skolan igen! Kände mig helt vilsen. Hon hjälpte mig att skriva ut mitt cv i fall jag skulle behöva det på arbetsintervjun. Det blev utskrivet och jag åkte hem igen fort som fan, ställde alarmet så jag inte skulle bli sen och somnade som ett klubbat svin i sängen.

16.00 - Arbetsintervju!! Jag kom dit 20 minuter tidigare och såg att han redan satt och pratade med en tjej och att det var en tjej som skulle intervjuas innan mig. När det väl var min tur hade jag gått igenom både det ena och det andra. Jag trodde att jag skulle kissa ner mig och svettades som en klimakterie-gris. Så jag var lite nervös. Intervjuaren presenterade sig och tog direkt upp att min mamma är från Filippinerna. Jag kunde för mitt liv inte förstå vad som var så viktigt med det förrän jag tittade noga på honom. Han berättade att hans egen mamma var fårn Filippinerna och det gjorde att det mer blev ett avslappnat samtal än en intervju. Självklart frågade han allt han ville ha reda på och jag tyckte att jag svarade ganska duktigt. Fick ur mig allt jag ville ha sagt och kände mig nöjd när min kvart var slut. Jag får svar i slutet på denna vecka eller i början på nästa! åååh hoppas jag får det!


Peace out

Kommentarer
Postat av: Madde

Klart du får det! :D vem kan motså din charm? ;D

2009-09-16 @ 23:10:52
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: hahaha jag var duktig och köpte mig en igår, SJÄLV!! xD

2009-09-17 @ 08:11:50
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/
Postat av: Veronica Groth

ja det måste ju ha varit Janne va?

Angelica jobbade ju också där, jobbade lite fler Filippinare där också =)

2009-09-17 @ 15:06:24
URL: http://veronicagroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0