Åk aldrig långt på låst cykel

Idag har jag haft saker att göra, återigen! Detta blir bara bättre och bättre. Jag hoppas verkligen att det håller i sig så jag slipper sitta och vänta på att jag ska få höra av mannen.

Jag har idag skrivit in mig på körskolan, äntligen! Det gick bra och jag hoppas det går undan med körkortet nu haha. Sen åkte pappa och jag hem, hämtade mamma och åkte tillbaka till stan för då skulle jag träffa madde. Mamma åkte hem ganska så snart och Madde och jag gick runt på stan och kollade på allt vi ville ha men inte kunde/fick köpa. Uuh, det var jobbigt för psyket! Trots den psykiska påfrestningen var det några trevliga timmar :)

Jag har även hunnit med en liten promenad på en timme med mamma, som mest bara var en massa prat, prat, prat! men det var längesen jag hade något sånt med mamma så det kändes bra.

Nu sitter jag då här och är alldeles trött i både huvud och kropp. Min arm fungerar nästan som den ska nu också! Men bara nästan, jag låter fortfarande när jag rör den för mycket.

Btw, imorgon ska vi hämta en kisse!! Äntligen ska vi få en :D och vid matbordet idag satt vi och funderade på vad hon skulle heta:

Jag: Sally? Siv?
Övriga familjen: Nä...
Mamma: Bella?
Jag: Alice?
Övriga familjen: Nä...
Jag: Men ROGER DÅ???!
Övriga familjen: ........

Jag vet inte riktigt vad den tystnaden betyder. Det kan antingen betyda;
1. De tycker att jag är helt puckad och tror att jag vill försöka övertyga katten om att den är en kille. Med puppa.
2. De tror att jag inte kan skilja på tjej och killnamn (men det kan jag faktiskt)
3. De vill övertyga katten om att den är en kille, genom att döpa den till Roger. Roger med puppa.

NOBOODY KNOWS.

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0