2 liter vatten

men åh, av alla de miljoner bloggar jag läser har TVÅ skrivit ett nytt inlägg sedan jag sist kollade. Antar att alla har varit ute på krogen och är bakis nu. Ha ha. Jag själv fick faktiskt förfrågan igår, men klockan var tolv på natten och ja... jag var bara allmänt äcklig och mitt i lingonveckan, så det kändes inte så passande. Plus att jag inte har ett öre typ.

Det känns som om denna dag kommer bli en händelselös dag. Det enda vettiga hittills har ju varit att bestämma att jag ska lära mig dricka två lite vatten om dagen för att rensa mitt system så att säga, och önskat dammsugaren till de djupaste hålorna i helvetet. Den ville inte dit.


Peace out

Kommentarer
Postat av: Emma

Lingonveckan...? HAHA :D

2009-10-05 @ 11:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0