vad heter den?

Varför är verser mycket svårare att skriva än allt annat som behövs i en låt? Det känns som om jag har ord och text och material så att det räcker för tre och en halv låt. Minst.

Det absolut lättast är ju att tonsätta texten, men det är ju också lite problematiskt utan text! Ja, jag vet att jag nyss skrev att jag har text, men det är inte RÄTT text. Vi behöver de rätta orden.
I alla fall, det som jag och Madde har lyckats åstadkomma hittills känns riktigt bra, fast jag har ändrat lite här och där, men inte utan hennes tillåtelse!


Lilla kissen och jaag :D

Peace out


Kommentarer
Postat av: Madde

sv: ^w^



ååh, jag måste får höra det snarast möjligt! :D

2009-10-16 @ 10:30:54
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: emma

jag laser din blogg :(

2009-10-16 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0