to do-list

Dagen då?

Jo jag vaknade, plattade håret (var lite orolig ett tag att det skulle lossna eller något på grund av för mycket påfrestningar men det är intakt) och åkte till Madde för vårat lilla projekt :) Vi satt där ett tag, jag spelade igenom låten nu när hela melodin är klar och en stor del av texten, I like it! A lot! Känns som en hit haha.. Kom även på en överstämma på refrängen som kan funka.

I alla fall, vi brummade iväg efter lite försening och nu väntar jag bara på resultatet, får se hur det blir :)

Åkte hem igen, fikade hos Madde, sen ville hon inte ha mig kvar längre och skjutsade hem mig! Kom hem, åt mat och nu sitter jag här. haha.

Mannen ringde även idag när jag satt på bussen, och det var mycket uppskattat, har saknat hans röst så mycket ♥ Han har börjat styla bilen nu och jag får uppdateringar hela tiden! Senaste bekräftat var nya, blåa ljusdioder i instrumentpanelen, riktigt riktigt nice faktiskt! Såg fräscht ut :)


(Saker att göra innan du dör-lista:

- Byta kläder och därmed blotta sig från utsiktsplatsen över Sundsvall, check!)


Peace out


Kommentarer
Postat av: Madde

för att hon var trött och acke var jobbig! ;P

2009-10-18 @ 00:54:24
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0