Tallspene

Nu är jag hemkommen från Paradisbadet. Satt i stort sett bara i bubbelpoolen och studsade upp och ner i vattnet. Eftersom jag är kort så fick jag sitta på huk, på "bänken" man egentligen ska ha röven på, plus att jag fick kämpa för att hålla nere armarna för att de inte skulle flyta upp! Herregud. Men skönt var det. Sedan fikade jag också.. Väldigt mycket, hehe.

Påväg hem åkte vi direkt hem till moster och åt middag, och sen bänkade vi oss framför tvn och tittade på The year one med bl.a. Jack Black och Michael Cera, som Emil hade fixat fram. Så klockren film! Egentligen var den dålig, ingen direkt handling och inte genomtänkt, men hell vad rolig den var! Typisk Jack Black! Hahaha.. Och verkligen annorlunda att se den annars så blyga och småtöntiga Michael Cera (har bara sett han i Juno) som grottman.

Men nu är jag hemma i mitt hem, katten blev överlycklig och sprang runt överallt, och mannen ringde. Han var jobbig och dum som vanligt, men det står jag ut med.

(och ja, angående min rubrik, det är en lång historia som jag inte orkar skriva. HA HA.)

Peace out


Kommentarer
Postat av: emmatarantino.blogg.se

Mwöhö! Det där med bubbelpoolen lät roligt. Jag kan inte heller sitta på dem där bänkarna. =)

2009-10-31 @ 15:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0