redhead

Håret blev inte som jag tänkt mig, jag trodde i alla fall att jag skulle kunna se en skillnad. Jag kan göra det ibland och bara när solen lyser på det.

Jag har även konstaterat att min nya nyans inte kan fångas på varken digitalkamera eller telefonkamera. Lite jobbigt. Får se hur en systemkamera klarar färgen, väntar spänt!

Här har jag i alla fall gjort mitt bästa för att få färgen på bild :)


Synd att blixten gjorde att håret lyser vitt, men det där är väl färgen typ :)


Peace out


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är som RED på american idol (A)

2009-10-18 @ 14:11:39
Postat av: Johanna

det ser fint ut:)!

2009-10-18 @ 21:51:56
URL: http://corujinhagirl.wordpress.com
Postat av: e

finfint:)

2009-10-19 @ 17:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0