massa text

Även fast ni puppskallar till läsare (där förlorade jag just alla mina fem fans) inte gjorde som jag sa så fick jag läsa del två på Maddes novell, nu väntar jag spänt på övriga delar! Och ni som vägrar lyssna på mig.. Ni kan förvänta er bajs i brevlådan!!! Ska bara ta reda på vilka ni är och vart ni bor först. Kommentera?

Dagen är till ända, typ, jag ska i alla fall inte göra mer än att titta på tv och fila lite på låten. Klev upp sent idag, och det var skönt. Dock blev det ju lite jobbigare när mamma sa att vi var tvungna att kolla upp lite saker i lokalen som ska fixas och sättas in. Så jag fick skynda mig att duscha och göra mig iordning för att gå iväg.

Men det är inte det enda jag har gjort idag! Har även kört lite bil och jag kan knappt förklara i ord hur skönt det kändes att sitta i BMWn igen efter att ha kört körskolans nya Audi. Min älskade, svårväxlade BMW med dåliga bromsar och knappt befintlig handbroms <3
Urk, för Audi. Med sina konstiga knappar, spakar, rattar och väldiga braiga bromsar. Inte ens blinkersen var normal på den, säger vi. Rörde man den lite blinkade den tre gånger, petade man mycket på den blinkade den hela tiden och man skulle låta den vara för att den skulle sluta blinka. High tech shit. Blinkers spaken på BMWn är i alla fall förståelig! Rör man den blinkar den, rör den igen och den slutar. Svårare än så behöver det inte vara.
Men trots att jag tyckte att jag körde lika bra som en avhuggen mask tyckte körläraren att jag körde förvånansvärt bra för att vara första gången i en så annorlunda bil från min, och för att vara första gången på körkolan efter att ha kört hemma ett tag. Nice. Han hade väl förväntat sig att min formel 1-förare-wannabe till pappa hade undervisat mig fel, men icke. Hihi!

Imorgon ska jag träffa Johanna, Madde och Emma för lunch på stan, och säga hejdå till Johanna som åker till Tyskland en månad. Jag hoppas det blir Wayne´s med deras underbara, goda, Ceasar-sallad. Muuuums, det vattnas i munnen på mig redan nu!
Jag kanske ska köpa hårfärg med, är less på min nuvarande, riktiga hårfärg. Tråkigt svart/mörkbrunt. Plus att det är så skönt att ha nyfärgat, skinande hår. Vad det blir för resultat får ni se, om det blir något!

Nu går jag ner och pillar lite på låten.

Btw, jag har precis upptäckt att jag bara har noppat ena ögonbrynet. He he.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Madde

iiiih, du är bäst! :D <3

2009-10-15 @ 22:06:08
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0