I was born to tell you I love you

Egentligen sitter jag vid fel dator om jag ska lägga upp en bild eller två, men what the H, har nog inget vettigt att lägga upp ändå. och jag har precis insett att det spelar ingen roll vilken dator jag sitter vid, katten ska ändå upp på tangentbordet. Nu med hjälp av mitt byxben och skrev. Hon använde sina ytterst vassa klor och började klättra. Hon är fan inte dum! och hon har frosting på huvudet?! What the F? Jaja nog om katten.

Skrev ingenting igår för.. Ja, jag orkade inte, som om någon läser det här då haha!  Ja i alla fall, Madde kom hit igår och vi bakade cupcakes, två satser, och det blev.. ja, miljoner cupcakes. Okey runt 40 stycken tror jag, men det blev ett antal! De blev söta, både att se på och äta! Senare gjorde jag en till smet men nu med choklad för att bli av frostingen som blev över. Jag orkade inte dela upp smeten till små muffins så jag gjorde en kaka i stället. Så använde jag då frostingen och resultatet är inget jag vill visa upp, så jag hoppas att familjen kan förbarma sig över mig och äta upp den innan cupcakesen. Det ser ut som om någon har kräkts på den. Eller som att det är ett blint barn som har frostat den. Med hjälp av sina fötter. Ni kan ju tänka er, haha. Våra cupcakes tog sin lilla tid, kanske mest eftersom vi inte hade alla ingredienser hemma så vi åkte till Willys och Madde (hem till henne, finns ingen mataffär som heter Madde, bara för att klargöra) för att få ingredienserna vi behövde. Men sen gick det bra :)

Ja sen hände inte så mycket mer, och nu är det idag, onsdag. Idag hade jag bara tänkt fixa naglarna, de behöver en rejäl makeover. Inget avancerat förstås, men bara så de blir renare :) Ikväll blir det True Blood och jag är glaaad!

(btw, vad många som kommenterade mitt förra inlägg! Gissa om jag blev chockad!)

Peace out

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

tackar :D allt bra idag ?:)

2009-10-07 @ 10:46:17
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

jo tack det är bara fint :D händer ?:D

2009-10-08 @ 19:24:09
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0