I heard it all before

Nu har jag en ledig minut, typ, så jag passar på att skriva lite :) eftersom jag aldrig skrev igår så:

Igår körde jag bil på Traffiq 4 u. Klasse tjatade för en gångs skull inte hål i huvudet på mig, eftersom jag skulle få prova att köra självständigt. TACK! ÄNTLIGEN! Jag har väntat på denna dag. I och för sig har jag bara kört tre lektioner hittills, men ändå. Det gick bäst idag för att jag fick köra som jag "ville", behövde alltså inte tänka på när jag ska växla, sakta ner osv. Vet redan allt det och nu fick jag visa det :) Efter körlektionen åkte jag till ÖoB för att prata med Nicklas, men han var inte där så jag fick åka hem i stället. Väl hemma lagade jag mat med mamma, fläskfilé med potatisgratäng, oh yum!! Åt så jag höll på att spricka, hehe.. Sedan slocknade hela familjen framför tvn haha.. Vaknade i lagom tid till True Blood, men så klart skulle skit-tvn jag har i rummet dampa, så jag fick springa ut och rycka lite i antennen och vid det laget hade jag missat hela ÅTTA minuter av True Blood!!! Fasa. Efter avsnittet somnade jag.

Och nu är det idag. Vaknade, åkte till Birsta igen för att hitta olika butikschefer och allt gick bra. Dock får jag nog inte börja praktiken på måndag eftersom äckel-arbetsförmedlingen är jobbig. Men jag tänker börja på måndag ändå om Nicklas säger att jag får det, screw af. Åkte förbi Willys och handlade lite saker jag behöver till mina cupcakes, som nu får temat Halloween, hehe. Det är alltså så långt jag har kommit idag. Min första plåt (av många) står i ugnen, datorn pumpar rock för fullt och jag njuter. Chokladsmak är det på muffinsen och jag har kommit på hur jag ska få svart frosting! Bara så där by the way. 
Lakritssås.

Är man genial eller är man genial?

 

Bilder på mina skrämmande cupcakes kommer när de blir klara :) kanske!

 

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0