hej

Ligger i soffan och läser the host :) Nä jag har inte köpt den, jag har den på datorn, wihii! Men det är jobbigt att läsa på datorn. Dock värt det för jag har suktat efter boken ett tag nu.

Idag har jag inte gjort mycket.. Inte gjort något typ. Jo duschat, haha.

Kände bara för att skriva lite sådär typ liksom, ba! hehe.

Det luktar blöja här.

Imorgon blir det körskolan, teorilektion. Ingen aning om hur det kommer gå, men jag hoppas det blir kul :)

Igår ringde mannen. Han ville veta hur man säger Bravo på spanska. Tre bokstäver, kan börja på O. Ja det var ju svårt liksom! Hans lumparpolare höll nämligen på att lösa korsord. Var riktigt kul att höra i bakgrunden: JÄVLA KORSORD! DET GÅR INTE ATT LÖSA DEN HÄR SKITEN!
Så glad pojke :) Min man ville egentligen inget mer än att få reda på ordet, utnyttjning till tusen, men såklart pratade vi lite mer för annars hade jag ringt upp och skällt lite på han.


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0