Färgning in progress

Måste bara börja med ett: EMMA IS ALIVE!!! :D Hon kommenterade mitt senaste inlägg, och trots att hon skrev en ":(" så är jag glad, för hon lever :D Tydligen har barnen och eventuella marodörerna varit medgörliga :) och eftersom du, emma, läser bloggen så:

Jag saknar dig en massa! Hoppas du har det asbra där i soliga Spanien :)


Så, men nu, det jag tänkte skriva är att nu håller håret på att färgas, den ska vara i 45 minuter men jag brukar ha i den i typ... två timmar? Men nu kanske jag borde korta min egen tid lite eftersom jag tvättade håret alldeles innan! Det var tydligen något man ABSOLUT INTE FICK GÖRA. Det stod till och med med stora bokstäver i instruktionerna så då är det allvarligt, banne mig! Vill ju inte att håret ska smälta från mitt huvud eller något, vill ju gärna ha kvar lite lurv på skallen. :)

Det ser ut som om någon har blivit styckad i handfatet i badrummet för tillfället, men det borde jag kunna få bort. Hoppas jag, hehe.


(ursäkta den lätt psykotiska blicken, men what the h-, jag koncentrerade mig.) Jag i min "färga-håret"-tröja, vilken har fått både den ena och den andra färgen på sig!

Peace out


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: good girl! ^^



haha, vad spännande att få se färgen i morgon! :D

2009-10-16 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0