Dragons

Ikväll har jag varit på min livs första basketmatch!
Det var Sundsvall Dragons vs. Jämtland basket, med sitt ytterst fantasifulla namn.
Gick med Timothy som fick en extra biljett från skolan, som sedan jag fick :) Det var faktiskt roligt, men jag trodde det skulle vara mer stämning, har nog blivit lite för influerad av amerikanska tonårs-filmer? Det fanns dock en grupp som jag önskade att resten av publiken var som; Jämtlands egna lilla hejaklack, bestående av några killar med puka och Jämtlands flagga minsann! Riktigt coola killar haha. Många störde sig på dem men jag tyckte de var hur roliga som helst. De älskade utan tvekan sitt Jämtland haha!

Lite bilder får ni till och med :)


Slutet på första perioden såg bra ut för Dragons :)


Komma igång lite


Spelet i full gång :)


Den grymma Jämtlands-klacken, haha! Synd att jag inte fick någon bild när de viftade med sin flagga :/


Och så slutade det :) 74-72 till Dragons.

Haha! Fick nyss se sammandraget från matchen på TV, värsta kul :)

 

Peace out


Kommentarer
Postat av: e

jag vill ocksa ga pa basket..! dessa armar :

2009-10-24 @ 17:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0