now you´re messing with a son of a bitch

Seriöst, snart kan jag recitera Twilight-serien ordagrant. Läser om dem flera gånger om och jag inbillar mig själv att jag gör det för att friska upp minnet inför New moon filmpremiären den 20 november. My ass.

Men det är inte vad jag har ägnat min dag åt faktiskt. Tog bussen med Emma Sv in till stan runt tolv och träffade Madde. Vi kände för fika och stannade på Wayne´s där jag åt årets godaste Ceasarsallad. OH MY GOD den var himmelsk. Och tillräcklig mängd till ett överkomligt pris. Trots att jag var mätt som ett svin ville jag ha mer, bara för att det var gott! Bad. Vi satt på Wayne´s i timmar och bara pratade och pratade och hade allmänt trevligt, det kändes som väldigt längesen som vi träffades och pratade sådär. Kändes härligt som fan :)

När vi väl rörde på fläsket irrade vi runt på stan och letade efter lite avskedspresenter till Emma St som åker till Spanien på söndag och blir borta till februari, minst!! Vi hittade lite småsaker som påvisade om gamla minnen, så nu hoppas jag att hon inte glömmer oss! När detta var inhandlat hälsade vi på Johanna på skolan, och vi hittade (letade) även en massa gamla lärare att hälsa på. Hur kul som helst :) träffade också på de små tvåorna som kände igen oss haha. Tror att jag lyckades skrämma dem med: Jag är arbetslös och jag gick språk! Så nu vet ni vad som händer när man går språk.

Stackars pojkar..

 

Sedan träffade vi Emma St och Alfred, men han försvann ganska fort, vi var ju bara tjejer haha. Vi satt och fikade på Café Evolet (Hur säger man? Evolée, Evolett??) och pratade ännu mer. Och sedan tog vi farväl av Emma :( Det blev några tårar... Jag kommer sakna henne, mycket! Trots att jag inte har känt henne länge, har vi gjort så mycket tillsammans som jag inte kommer glömma i första taget. Emma St är en sån person som vet hur man festar och det gör hon galant! Man har aldrig tråkigt om man går ut på krogen med henne. Men oftast hinner man inte så långt som IN på krogen, i hennes fall ;) En härlig människa är vad hon är!
Jag ångrar att jag inte sa att jag kommer sakna henne när vi tog farväl.. :( Men jag hoppas att hon vet det ändå.


Ett exempel på en festkväll med Emma :) <3



Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0