all day long

Förutom att ha varit på basketmatch idag har jag kört på körskolan. Det gick ju.. som det gick. Jag blir så frustrerad när jag vet att jag kör bra hemma, och när jag kommer till körskolan är det som att vara tillbaka på ruta ett. Inte för att körläraren säger att jag kör dåligt eller anmärker på något, utan det är jag själv som känner hur osäker jag är på bilen, hur mycket jag kan trampa ner på pedalerna innan det händer något osv.. Det är inte alls lika roligt att köra bil på körskolan, som hemma. Jag menar, igår var jag ute och övningskörde och hamnade i Gnarp! Jag körde fort, och jag körde om en lastbil! Den kicken alltså, den kicken... På vägen hem körde jag även om en personbil i Granlo, han körde 40 på en 70 väg? Satt och kokade av ilska och till slut körde jag om honom. Bli omkörd av en övningskörande tjej liksom. Känn dig ägd.

Sedan har jag faktiskt inte gjort så mycket mer... Nu väntar jag bara på att åka och hämta mannen, han landar på midlanda tio i tolv. Läängtar! ♥


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0