a kick in the butt

Eftersom alla mina vänner har varit så duktiga och uppdaterat sina bloggar kanske jag också borde göra det. Kommer inte ihåg när jag uppdaterade sist, men jag antar att det var innan helgen någon gång för att mannen var här under helgen. Det var ett kärt återförenande, som vanligt ♥

Medan han var här gick vi och tittade på lokalen och det ser så bra ut! Det går jättefort och snart är allt klart. På lördagskvällen tog vi min lialla BMW till emma där det var planerat att vi skulle äta tacos (men det visste inte vi, så vi hann äta hemma). Men såklart offrade vi oss och tryckte i oss en taco var! Sedan var det även planerat att vi skulle se film, men vi kom aldrig så långt utan vi kom till emmas filmskåp där vi säckade ihop i diverse hörn och högar och pratade i ungefär 9 timmar i sträck. Helt sjukt, men kul! Tycker att det är helt otroligt att det känns som om mannen har känt mina vänner lika länge som jag, trots att han inte har det. Han passar bland tjejer. HAHA, vet inte om jag borde se det som något dåligt eller något bra. Antar att jag kan känna mig lugn när det gäller kompisarna.

På söndagen åkte dum-ungen tillbaka till lumpen och lämnade mig ensam här med beslutet om jag ska åka ner till Göteborg runt jul/nyår eller inte. Jag vill, så klart, men jag får se hur det blir.

 

Måndagen passerade med många telefonsamtal till olika företag och det blev tisdag, idag. Åkte idag till Birsta för att träffa några jag ringde till och det verkade gå bra! Har nästan garanterat en praktikplats på ÖoB, trodde jag, tills jag kontaktade arbetsförmedlingen och de fckade upp allt, såklart... Jag blir sååååå såå arg på arbetsförmedlingen! Jag hade allt planerat och jag kunde få börja min praktik på måndag, men nu måste arbetsförmedlingen få ett papper och besluta och ha sig, och hur lång tid tar inte det då? Två veckor, minst, om jag känner denna j-vla arvetsförmedling rätt. GAAAH, död åt arbetsförmedlingen!

En sak har de i alla fall gjrot bra och det är att de har gett mig pengar. Fick lite pengar idag och jag har blivit alldeles nipprig, för nu vet jag att allt jag vill ha, HAR JAG RÅD MED. Åh herregud. Jag kan köpa skorna.. jag kan verkligen köpa dom... Holy Jesus... Och jag kan köpa en massa andra grejer.. IIIH! Om jag är duktig låter jag skorna vara för jag har en massa redan, som jag inte ens använder.. Åååh.... Nej nu ger jag mig.

 

Peace out


Kommentarer
Postat av: http://emmatarantino.blogg.se/

HAHA! ang. figge passar bra bland tjejer, det är väl posotivt eftersom han kan prata med alla. En del killar passar INTE in bland några tjejer och det är lite synd, de kan inte kommunicera med det kvinnliga könet dessvärre! Mwohaha, tolka det du... :)

2009-10-28 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0