the Herman

Jag har fått en Herman!!

Nej jag har inte fött en son.
Jag har heller inte fått något sorts djur.

Jag har fått en surdegskaka. Av Johanna. Som heter Herman. Ja degen alltså, inte Johanna, hon heter Johanna :)
JAG FÖRKLARAR INTE ALLS KOMPLICERAT!
Min Herman är jättegullig, han är en smet som ligger i plastförpackning, jag har matat honom idag och jag ska röra honom lite då och då. Inte på ett snuskigt sätt, utan jag ska ta en sked och röra om Herman lite.
Han bubblar och om han slutar bubbla är han död. Men han bubblar! Och jag är glad! Han ska tas om hand i 10 dagar och sedan är han klar.

Om några dagar ska jag stycka honom och dela ut honom med bruksanvisning till olika människor. Så...


Vilka vill ha en Herman?

Kommentarer
Postat av: dannie

HAHA jag hade en herman en gång i tiden. <3

fast han bubblade över och rann ut över hela bänken :(

2009-11-22 @ 16:17:21
URL: http://yummietummiesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0