the future teaches you to be alone

Okey, let´s go!
Igår åkte jag då till Madde för att se säsongsavslutningen av True Blood. Mysigt värre! Jag övningskörde dit, parkerade som det proffs jag är (HAHAHAHA) och knackade på dörren. Fick då en bister kommentar om att de faktiskt har en ringklocka och Madde klädde på sig och vi vandrade iväg och köpte glass. Testade äntligen Ben&Jerrys Bohemian Rasberry. Den var inte så fantastisk som jag trodde faktiskt, men jag kan inte alltid köpa cookie dough eller half baked! Måste ju testa annat. men jag har alltid velat testa Bohemian Rasberry för dess grymt coola namn! Plus att den lilla kon på förpackningen säger "Galileo, galileo" Så coolt!

Ja, vi gick tillbaka hem till Madde och såg ut som två soldater på marsch hållandes våra glassar som gevär i vänster hand och svingade högerarmen i takt med att vi gick. Haha. Väl hemma tittade vi på extramaterialet till Twilight, pratade, kollade på True Blood, pratade, kollade på Scrubs, pratade och sen kollade på Jordan. OCh pratade. Och hon kliade mig i håret så jag var nära att somna flera gånger! När hon skulle skjutsa hem mig såg det ut som om en fågel höll på att bygga bo i mitt hår, men bara på vänstra halvan av håret, jag låg med högra sidan på kudden.

Denna frisyr var inte borta när jag vaknade imorse, vilket jag trodde den skulle göra. Mamma och pappa fick sig ett gott skratt när jag dundrade upp för trappan gäspandes, med svullna ögon och en stor "bulle" på vänsterhuvudhalva. Jag förstår dom.

Fick till håret i alla fall till slut och åkte in till Birsta, mamma gjorde lite research på willys och passade på att köpa kyckling och lite annat. Vi stängde in maten i ett skåp på willys och hämtade pappa på gubbdagiset (Biltema) och åkte hem. Hemma kom vi på att vi hade glömt den stackars kycklingen i skåpet på willys så det var bara att åka tillbaka och hämta den. Pappa skjutsade in oss till stan där jag träffade madde och köpte en pingvin-tshirt och ett linne på Cubus. Den är så söööt!!

Sen klippte sig madde och hon blev så fin! Passar jättebra i hennes nya frisyr och det är klart, det var ju Bella som klippte! Man kan inte bli annat än fin när hon ansvarar för håret. När hon var färdigklippt gick vi in på Bokia för jag har en idé om vad jag ska ge mamma i julklapp och där träffade vi en jättecool kvinna som älskar att scrapbooka. Vi pratade och jag fick hennes visitkort, med blogg och allt.

Så jag TVINGAR er att titta på hennes blogg! Sweet jesus, vilka kort hon kan göra! TITTA PÅ HENNES BLOGG!
http://missnomore.blogge.no/

Ikväll kommer soldaten hit, han ringde för några timmar sen! Glaad. :D

Och en mindre glad nyhet är att jag inte alls får en praktikplats på ÖoB. Två veckors väntan på INGENTING? SUCK. Gissa om jag är less nu. Får väl bara lägga energi på körkortet då. :/

Nu blev det ett äckelpäckellångt inlägg som ingen vill läsa, men ja ja. YOUR LOSS!!!

Peace out


Kommentarer
Postat av: Madde

jag läser, det gör jag alltid! ;D det vet du :P

2009-11-12 @ 20:04:31
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0