Speed racer

Tittar på Speed racer i detta nu. Haha vilken cool film. Lite Tim Burton-anda över den, men inte lika mörk som Tim Burtons filmer brukar vara. Den är mer glad haha.. Vill bo bland alla de färgerna!!


Jaja, idag var det bestämt att jag skulle till arbetsförmedlingen och fixa med något jag tydligen hade gjrot fel, sen till tandvården och sen till körskolan för att plugga lite teori. Det som hände var att jag plattade håret i 45 minuter och sen satt i mammas café och stirrade rätt ut i luften. Jag väntade på att mamma skulle följa med mig när hon till slut kläckte fram att hon helt plötsligt inte längre ville/kunde åka. Jaha! Jobbigt då, eftersom jag även hade fått frågan av Madde om jag ville följa med på Birsta. Men det kanske var lika bra att jag inte följde med för hon hade tydligen köpt en present till mig?! vad roooligt!! :D Undrar vad det är? the Twilight-saga böckerna? En häftapparat? En mobiltelefon? Skor? Tv-antenn? Tejp? Ja, möjligheterna är oändliga.

Imorgon hoppas jag att jag kommer få göra något produktivt i alla fall.


Peace out

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, klart jag har ;) herregud flicka, du fyller ju år snart, klart du ska få en present :P

2009-11-23 @ 16:44:11
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0